دستورالعمل دریافت خدمت
برای دریافت تمام خدمات وبسایت، میبایست ثبتنام کرده باشید.
- برای درخواست این خدمت، روی دکمه «شروع» در بالای صفحه کلیک کنید. در صورتِ نداشتن حساب کاربری، میبایست ثبتنام کنید و اگر قبلا ثبتنام کردهاید، وارد حساب کاربریتان شوید.
- دکمه «شروع» این خدمت را به صورت خودکار به میز خدمتتان اضافه میکند. برای اطلاع از آخرین وضعیت و پیگیری سابقه درخواستها به آن نیاز دارید.
- ابتدا در فرم مربوطه، پروانه بهرهبرداری تعلیقشده را انتخاب نمایید.
- پس از تأیید قوانین میتوانید مدارک و مستندات مورد نیاز برای رفع تعلیق پروانه بهرهبرداری را بارگذاری و روی دکمه تأیید کلیک کنید.
- کارشناس منطقه درخواست شما را بررسی میکند. در صورت وجود مشکل پرونده به شما بازگردانده میشود تا تغییرات لازم را در آن اعمال کنید. در غیر این صورت از شما برای دریافت مدارک و مستندات دعوت میشود.
- پس از مراجعه حضوری و تحویل مدارک، از واحد بازدید و در صورت احراز فعالیت و نبودِ ممنوعیتهای قانونی، درخواست شما تأیید میشود و به امضای مدیر میرسد.
- برای دریافت پروانه بهرهبرداری که در دبیرخانه منطقه خودتان شماره شده، میبایست به آن منطقه مراجعه کنید.
- در این مرحله میتوانید نسخه الکترونیکی را در سامانه مشاهده کنید.