دستورالعمل دریافت خدمت
برای دریافت تمام خدمات وبسایت، میبایست ثبتنام کرده باشید.
- برای درخواست این خدمت، روی دکمه «شروع» در بالای صفحه کلیک کنید. در صورتِ نداشتن حساب کاربری، میبایست ثبتنام کنید و اگر قبلا ثبتنام کردهاید، وارد حساب کاربریتان شوید.
- دکمه «شروع» این خدمت را به صورت خودکار به میز خدمتتان اضافه میکند. برای اطلاع از آخرین وضعیت و پیگیری سابقه درخواستها به آن نیاز دارید.
- بعد از انتخاب منطقه مورد نظر و موافقت با قوانین آن، فرم صدور کارت مدیر هتل نمایش داده میشود.
- در این مرحله میبایست با پُر کردن فرم، درخواست خود را ثبت کنید.
- پس از تأیید صحت اطلاعات وارد شده، روی دکمه تأیید و ثبت کلیک کنید.
- درخواست شما به معاونت گردشگری منطقه ارجاع داده میشود. پس از بررسی، چنانچه نواقص یا ایراداتی در درخواست شما وجود داشته باشد، پرونده برای اصلاح و تکمیل به شما بازگردانده میشود.
- در صورت تأیید درخواست شما در مرحله قبل، استعلامهای لازم برای صدور کارت مدیر هتل دریافت شده و در صورت نیاز به اصلاح یا تکمیل اطلاعات بنا بر استعلامها، پرونده مجدداً برای شما ارسال میگردد.
- پس از تأیید درخواست شما در این مرحله، میتوانید نسبت به پرداخت کارمزد صدور کارت مدیر هتل اقدام کنید.
- با پرداخت کارمزد، کارت مدیر هتل برای شما صادر شده و نسخه الکترونیکی آن در سامانه قابل مشاهده خواهد بود.