دستورالعمل دریافت خدمت
برای دریافت تمام خدمات وبسایت، میبایست ثبتنام کرده باشید.
- برای درخواست این خدمت، روی دکمه «شروع» در بالای صفحه کلیک کنید. در صورتِ نداشتن حساب کاربری، میبایست ثبتنام کنید و اگر قبلا ثبتنام کردهاید، وارد حساب کاربریتان شوید.
- دکمه «شروع» این خدمت را به صورت خودکار به میز خدمتتان اضافه میکند. برای اطلاع از آخرین وضعیت و پیگیری سابقه درخواستها به آن نیاز دارید.
- در این مرحله پروانه بهرهبرداری قبلی را انتخاب کرده و پس از تأیید قوانین به مرحله بعد منتقل میشوید.
- چنانچه نیاز به ارائه اطلاعات تکمیلی و یا رفع نواقص نباشد، پرونده برای بررسی درخواست تمدید به معاونت گردشگری منطقه مربوطه منتقل میشود.
- پرونده در معاونت گردشگری بررسی شده و در صورتی که نیاز به اصلاحات در درخواست یا مستندات مربوطه باشد، پرونده به شما بازگردانده میشود.
- پس از تأیید درخواست در معاونت گردشگری، میتوانید بابت پرداخت کارمزد تمدید پروانه بهرهبرداری اقامتگاه بومگردی اقدام کنید.
- پس از پرداخت کارمزد، پروانه بهرهبرداری تمدید شده و نسخه الکترونیکی آن در سامانه قابل مشاهده خواهد بود.