دستورالعمل دریافت خدمت
برای دریافت تمام خدمات وبسایت، میبایست ثبتنام کرده باشید.
- برای درخواست این خدمت، روی دکمه «شروع» در بالای صفحه کلیک کنید. در صورتِ نداشتن حساب کاربری، میبایست ثبتنام کنید و اگر قبلا ثبتنام کردهاید، وارد حساب کاربریتان شوید.
- دکمه «شروع» این خدمت را به صورت خودکار به میز خدمتتان اضافه میکند. برای اطلاع از آخرین وضعیت و پیگیری سابقه درخواستها به آن نیاز دارید.
- بعد از انتخاب منطقه مورد نظر و موافقت با قوانین آن، فرم درخواست ثبت شرکت نمایش داده میشود.
- حال میبایست نوع منطقه را انتخاب کنید.
- درصورتی که منطقه مورد نظرتان درگاه پرداخت داشته باشد، ابتدا باید وارد درگاه پرداخت شوید و سپس فرایند تعیین نام را انجام دهید.
- کارشناس منطقه نام را بررسی (رد یا تأیید) میکند.
- درصورت تأیید، میتوانید با شماره گذرنامه و کد رهگیری ساختهشده وارد حساب کاربریتان شوید و اطلاعات مورد نیاز را ثبت کنید.
- حال هزینه پرداختی بررسی میشود و اگر منطقه به درگاه پرداخت مجهز باشد، میتوانید هزینه را آنلاین پرداخت و در غیر اینصورت میبایست مبلغ را حضوری -در اداره ثبت شرکتها پرداخت نمایید.
- پس از بررسی پرداخت میتوانید پرونده را برای بررسی به کارتابل کارشناس مربوطه ارسال کنید.
- پرونده همزمان در دو کارتابل ظاهر میشود؛ کارتابل تأیید مجوز موقت ثبت شرکت و دیگری کارتابل تأیید هزینههای ثبتشده (اگر به هر دلیلی هرکدام از این موارد توسط یکی از دو کارشناس پرونده تأیید نشد، فرایند متوقف میشود.)
- پس از تأیید هر دو مورد بالا، پرونده وارد کارتابل ثبت شرکتها میشود و کارشناس، اطلاعات آن را بررسی میکند. در صورت تأیید در این مرحله، کارشناس از شما دعوت میکند با تمام مدارک و فرمهای سیستم در تاریخ مشخص به اداره ثبت شرکتها مراجعه کنید.
- در این مرحله شناسه ملی شرکت را دریافت میکنید و آگهی تأسیس آن برای چاپ در روزنامه رسمی فرستاده میشود.
- پس از تایید توسط کارشناس، پرونده قفل میشود و دیگر امکان ویرایش اطلاعات از شما گرفته میشود.