دستورالعمل دریافت خدمت
برای دریافت تمام خدمات وبسایت، میبایست ثبتنام کرده باشید.
- برای درخواست این خدمت، روی دکمه «شروع» در بالای صفحه کلیک کنید. در صورتِ نداشتن حساب کاربری، میبایست ثبتنام کنید و اگر قبلا ثبتنام کردهاید، وارد حساب کاربریتان شوید.
- دکمه «شروع» این خدمت را به صورت خودکار به میز خدمتتان اضافه میکند. برای اطلاع از آخرین وضعیت و پیگیری سابقه درخواستها به آن نیاز دارید.
- بعد از انتخاب منطقه مورد نظر و موافقت با قوانین آن، فرم درخواست صدور کارت صنعتگر نمایش داده میشود.
- در این مرحله میبایست فرم مربوطه را پُر کرده و مستندات مربوطه را بارگذاری کنید.
- درخواست شما به معاونت گردشگری ارجاع داده میشود و پس از تأیید اولیه، کارشناسی از سوی این معاونت از کارگاه یا خانه شما بازدید میکند.
- پس از ثبت نتیجه بازدید از کارگاه و خانه، چنانچه نیاز به اصلاح در درخواست، اطلاعات و یا محیط کارگاه یا خانه وجود داشته باشد، پرونده برای اصلاح موارد مورد نیاز به شما بازگردانده میشود.
- در صورت تأیید کامل در بازدید از خانه و کارگاه و تأیید درخواست شما برای صدور کارت صنعتگر در معاونت گردشگری، میتوانید نسبت به پرداخت کارمزد صدور کارت صنعتگر اقدام کنید.
- پس از پرداخت کارمزد، کارت صنعتگر صادر شده و نسخه الکترونیکی آن در سامانه قابل مشاهده خواهد بود.