راه‌اندازی کسب و کار
صنعت و تولید
تجارت بین‌الملل
بهداشت و سلامت
صنعت گردشگری
فرهنگی و هنری

پنجره واحد مناطق آزاد


"محمدرضا اسکندری" سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند شد


با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، «محمدرضا اسکندری» به عنوان «سرپرست منطقه آزاد اروند» منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «سعید محمد» در حکمی «محمدرضا اسکندری» را به عنوان «سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد اروند» معرفی کرد.
طبق آنچه در حکم انتصاب محمدرضا اسکندری ذکر شده است، تجربه مدیریت کلان کشوری در سطوح مختلف و تخصص مرتبط در حوزه های اقتصادی و کشاورزی که نیاز امروز منطقه آزاد اروند و شهرهای آبادان و خرمشهر است، مبنای انتصاب وی به این سمت بوده است.
گفتنی است؛ «محمد رضا اسکندری» وزیر اسبق جهاد کشاورزی در دولت نهم، خوزستانی و سیاست مدار و مدیر اجرایی ایرانی است.
وی پیش از این به مدت 12 سال مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر بوده است.
اسکندری متولد سال 1338 در اهواز، دانش آموخته کارشناسی مهندسی کشاورزی از دانشگاه چمران است و فعالیت سیاسی خود را از سال 1358 در جهاد سازندگی آغاز کرد و از سال 1368 تا 1376 رییس سازمان جهاد سازندگی استان خوزستان بوده است. 
پیش از وی «حسین گروسی» با حفظ مسئولیت خود به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس  دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مسئولیت سرپرستی سازمان منطقه آزاد اروند را نیز بر عهده داشت.
در نشست صبح امروز شورای معاونین سازمان منطقه آزاد اروند، «دکتر سعید محمد» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی ضمن تقدیر از زحمات «حسین گروسی»، حکم سرپرستی منطقه آزاد اروند را به «محمدرضا اسکندری» اعطا کرد.






نسخه بتا