راه‌اندازی کسب و کار
صنعت و تولید
تجارت بین‌الملل
بهداشت و سلامت
صنعت گردشگری
فرهنگی و هنری

پنجره واحد مناطق آزاد


با قدردانی از زحمات بی شائبه مرتضی بانک؛

دکتر روحانی «حمید رضا مومنی» را به عنوان «مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب کرد


حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور ضمن پذیرش استعفای «مرتضی بانک»، «حمید رضا مومنی» را به عنوان «مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب کرد.


به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس جمهور در پاسخ نامه درخواست مرتضی بانک در خصوص «استعفا از سمت مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» نوشت: «با پذیرش پایان یافتن فعالیت شما به دلیل بازنشستگی و مجوز مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر ادامه کار تا یافتن فرد مناسب برای تصدی این مسئولیت، از زحمات بی شائبه جناب عالی در طول مدت خدمت تشکر و قدردانی می کنم و برایتان آرزوی توفیق دارم.»

دکتر روحانی همچنین در حکمی «حمید رضا مومنی» را به عنوان «مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب کرد.

متن حکم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای حمید رضا مومنی

نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب می شوید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند بزرگ مسالت می نمایم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران






نسخه بتا