دات نت نیوک

معرفی مدیران

دكتر محمد فلاح

مديريت ورزش و سلامت

مشخصات فردی

سوابق تحصیلی

سوابق اجرایی

شرح وظایف

  • شرح وظايف ورزش:
    1- تبيين و پيگيري اجراي موارد تنظيم شده در منشور فرهنگي- اجتماعي مناطق آزاد، در امور ورزشي.
    2- تهيه، تنظيم و هماهنگي اجراي برنامه هاي ورزشي مشترک در مناطق آزاد.
    3- حمايت از اجراي برنامه هاي ورزشي براي همه ساکنين (بوميان، مهاجرين، گردشگران و کارکنان سازمان) در مناطق آزاد.
    4- تهيه شيوه نامه هاي تخصصي براي ايجاد وحدت رويه و هماهنگي در اجراي برنامه هاي مشترک ورزشي در مناطق آزاد تجاري.
    5- ارتباط وهماهنگي با تشکيلات ملي ورزشي در سازمان هاي مختلف(وزارت ورزش و جوانان، فدراسيون‌هاي ورزشي، آموزش و پرورش، آموزش عالي و...)براي ايجاد تسهيلات در اجراي برنامه هاي ورزشي مناطق.
    6- بررسي و ارزيابي فعاليت هاي ورزشي مناطق، براي تهيه گزارش هاي لازم و روش هاي حل مشکلات برنامه‌اي و اجرايي و انتقال تجربيات بين مناطق.
    شرح وظايف سلامت:
    1- برنامه‌ريزي و فعاليت سازماني و اداري در راستاي تحقق سياستگزاري‌ها و اهداف کلان سلامت دبيرخانه به منظور مشارکت درارتقاي شاخص‌هاي سلامت و نمونه‌سازي الگوي سلامت ايران 1404 در مناطق.
    2- تهيه و تدوين تقويم ساليانه اجراي اهداف و برنامه‌هاي اجرايي مصوب سلامت .
    3- ايجاد بانک اطلاعات سلامت بر اساس شاخص‌هاي سلامت تبيين شده در وضعيت موجود و تدوين برنامه 5 ساله سلامت.
    4- تهيه و تدوين و باز نگري کليه مستندات موردنياز متناسب با اجراي بهينه اهداف و برنامه هاي اجرايي مطابق با قوانين کشوري سلامت و دبيرخانه.
    5- نيازسنجي آموزشي سلامت در سطوح مختلف و برنامه‌ريزي در جهت اجراي دوره‌هاي مورد نياز.
    6- تلاش در جهت تقويت ارتباطات برون سازماني در راستاي تحقق اهداف و برنامه‌هاي مصوب سلامت به صورت برگزاري جلسات ،همايش‌ها ،انجام مکاتبات اداري و مأموريت‌هاي مورد نياز، تهيه و تدوين تفاهم‌نامه و توافق‌نامه‌ها و ساير موارد.
    7- نظارت عاليه بر وضعيت جاري سلامت منطقه وعملکرد ارگان‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌هاي مرتبط ، شناخت معضلات موجود و ارائه راهکارهاي مورد لزوم در جهت تقويت و افزايش بهره وري ارکان و ميزان شاخص‌هاي سلامت.
    8- انجام هماهنگي هاي درون سازماني و فعاليت‌هاي اداري در جهت ايجاد ساختار يکپارچه و منسجم متأثر از سياست‌ها و تدابير سازمان و دبيرخانه.
    9- ارتقاي سطح سلامت کارکنان با برگزاري معاينات دوره‌اي مورد نياز، فعاليت‌هاي تبليغي، برگزاري مسابقات، جشنواره ‌ها و دوره‌هاي آموزشي مرتبط و همچنين پيگيري رفع مشکلات و موانع بهداشتي درماني.
    10- بررسي، ارزيابي وکارشناسي فني اوليه و تهيه گزارش در مورد کليه فعاليت‌ها و طرح‌هاي سرمايه‌گذاري مرتبط با سلامت با رويکرد افزايش کميت و کيفيت مراکز سلامت محور.
    11- پيگيري اجراي طرح هاي سلامت محور مصوب در طول زمان اجرا و بهره برداري وهمچنين کمک در جهت رفع موانع و تسهيل روال اداري جهت حفظ و افزايش بهره‌وري.
    12- ارتقاي سطح علمي سلامت با رويکرد جذب منابع و بهره گيري از ظرفيت‌هاي موجود داخلي و خارجي در مجموعه پرديس‌هاي علمي.
    13- مديريت کاربردي و نظارتي برمجموعه فعاليت‌هاي جاري در شهرک سلامت.
    14- راهبري اجرايي و نظارتي بر مجموعه نظارت بهداشت انساني و تجهيزات پزشکي.
    15- راهبري نظارتي و هماهنگ کننده بر فعاليتهاي مرتبط باگردشگري سلامت .
    16- مديريت منابع موجود در جهت اجراي طرح هاي مصوب.
    17- تهيه گزارش ماهانه عملکرد و فعاليت هاي اداري و پيگيري‌هاي مرتبط به معاونت و دبير خانه.
    18- اجراي تمامي مصوبات و بخشنامه‌هاي ابلاغي دبير خانه يا سازمان.